DXVK 2.7: нова версія Vulkan-реалізації D3D для Linux

DXVK 2.7 доступний для завантаження з новими функціями та покращеннями для ігор

DXVK 2.7: нова версія Vulkan-реалізації D3D для Linux вже доступна

DXVK 2.7, Vulkan-базована реалізація D3D9, D3D10 та D3D11 для Linux/Wine, вже доступна для завантаження. Нова версія пропонує значні покращення та оптимізації для різних ігор.

Приблизно через три тижні після DXVK 2.6.2, випуск DXVK 2.7 додає підтримку Vulkan-розширення VK_EXT_descriptor_buffer за замовчуванням на новіших AMD та NVIDIA графічних процесорах. Це значно знижує навантаження на CPU в таких іграх як Final Fantasy XIV, God of War, Metaphor: ReFantazio, Watch Dogs 2 та інших.

Обмеження для старих GPU та інші зміни

“Ця функція залишається вимкненою на старіших GPU через серйозні проблеми з продуктивністю в деяких випадках. Зокрема це стосується NVIDIA Pascal або старіших, а також AMD RDNA2 або старіших при використанні AMDVLK або AMD Windows драйвера. RADV не зазнає цих проблем,” — зазначили розробники.

DXVK 2.7 також вмикає дефрагментацію пам’яті за замовчуванням на Intel Battlemage та Lunar Lake GPU. Крім того, вилучена застаріла функція кешу стану, додана підтримка планарних відео-вихідних представлень та реалізована підтримка нульової ініціалізації всіх змінних і групової спільної пам’яті за замовчуванням для D3D11 шейдерів.

Покращення продуктивності та сумісності з іграми

Ця версія реалізує підтримку інтерфейсу ID3DDestructionNotifier та більше не перелічує Vulkan-пристрої, яким бракує необхідної підтримки функцій для роботи DXVK як адаптери DXGI/D3D9. Також виправлено випадок некоректного використання Vulkan у грі Modulus та оптимізовано D3D9 StretchRect у певних випадках мультисемплінгу рендеру Source Engine.

Серед інших помітних змін, DXVK тепер вимагає розширення Vulkan VK_KHR_maintenance5 для користувачів Windows на AMD Polaris та Vega GPU. Крім того, DXVK тепер максимально дотримується бюджету VRAM, про який повідомляє драйвер на дискретних GPU, щоб покращити продуктивність у багатьох іграх на Unity Engine на системах з обмеженим VRAM.

Підтримка нових ігор у DXVK 2.7

Як і очікувалося, новий випуск DXVK покращує підтримку різних ігор, включаючи Astebreed, GTR – FIA GT Racing Game, LEGO City Undercover, Star Trek: Starfleet Command III, Test Drive Unlimited 2 та Wargame: European Escalation.

Для отримання більш детальної інформації про зміни, включені в DXVK 2.7, перегляньте нотатки до релізу на сторінці проекту на GitHub, звідки ви можете завантажити вихідний код. Якщо DXVK встановлено з репозиторіїв вашого дистрибутиву, вам доведеться почекати, поки нова версія з’явиться там, щоб насолодитися цими покращеннями.

Офіційний сайт проекту: https://github.com/doitsujin/dxvk