NVIDIA випустила нове бета-оновлення драйвера

NVIDIA випустила нове бета-оновлення драйвера для Linux

NVIDIA оголосила про випуск свіжого бета-оновлення свого драйвера дисплея для Linux версії 580.65, доступного для 64-розрядних систем.

Виправлення помилок, пов’язаних з Vulkan

По-перше, NVIDIA зосередилася на проблемах, пов’язаних з Vulkan. Це оновлення виправляє набридливу помилку, що викликала зависання Vulkan-додатків після знищення swapchain. Це стало серйозною проблемою для багатьох розробників.

Незважаючи на це, якщо ви використовуєте GTK 4 додатки на Wayland і зіткнулися з аварійними завершеннями при використанні Vulkan, це також вирішено. Існує навіть виправлення для llama.cpp, що аварійно завершується при виході з програми, використовуючи Vulkan. Цю проблему було вказано безпосередньо в спільноті.

Покращення для користувачів Wayland

Користувачі Wayland отримали підтримку нового протоколу fifo-v1 для Vulkan. Це допомагає забезпечити більш плавну роботу у сучасних Linux робочих столах.

NVIDIA також зробила звітність про годинники GPU більш стабільною у своїх інструментах, таких як nvidia-settings і nvidia-smi. Тепер звіти будуть показувати значення годинників ще до початку теплового або простою.

Влушення для віртуальної реальності та дисплеїв

Користувачі віртуальної реальності оцінять те, що RMIntrLockingMode тепер увімкнено за замовчуванням, що повинно зменшити затримки в VR-сценаріях. Є також експериментальна функція для зменшення затримки переривань, проте її потрібно буде вмикати вручну через параметри ядра, якщо ви хочете її протестувати.

У дисплеїв NVIDIA виправила проблему з чорним екраном, що впливала на певні HDMI режими, а також вирішила проблеми з Bigscreen Beyond HMD. Також для користувачів X11 виправлено помилку, що викликала витік пам’яті після циклів сну/пробудження.

З боку продуктивності NVIDIA включила RMIntrLockingMode за замовчуванням — функцію, що додає значних поліпшень, особливо для віртуальної реальності.

Для тих, хто прагне ще нижчої затримки, тепер є експериментальна опція, що дозволяє відкладати частину роботи з перериваннями дисплею, що потенційно може зекономити драгоцінні мілісекунди. Хоча це налаштування вимкнене за замовчуванням, досвідчені користувачі можуть активувати його через параметри ядра.

Додаткові виправлення та інформація

Інші виправлення включають вирішення рідкісних проблем з використанням ядра на старіших GPU, виправлення проблеми з порожнім рендерингом у деяких одноразових GLX додатках під Xwayland, а також запобігання зависанню OpenGL композитора в налаштуваннях дисплею “Reverse PRIME”.

Крім того, є патч для запобігання неконтрольованому використанню пам’яті у Vulkan та OpenGL додатках після циклів сну/пробудження. Якщо ви використовуєте 32-розрядні x86 програми на останньому glibc, це оновлення усуває аварійні завершення на dlopen().

Для отримання детальної інформації про зміни та завантаження відвідайте нотатки про випуск. Хоча NVIDIA рекомендує підтримувати драйвери в актуальному стані, слід зазначити, що це бета-версія і вона може не підходити для всіх виробничих середовищ.