FOSDEM 2026: Розкриваємо нові можливості у сфері open source

FOSDEM є одним з найбільших та найцікавіших подій у сфері open source, що проходитиме на кампусі Solbosch Університету Вільної Бельгії (Брюссель, Бельгія).

Тисячі учасників, котрі займаються open source, відвідують цей захід, багато з них є представниками Canonical. Наступний захід відбудеться дуже скоро: FOSDEM 2026 проходитиме впродовж вихідних 31 січня – 1 лютого.

Вперше кілька осіб з команд дизайну та документації Canonical братимуть участь і організовуватимуть безкоштовний FOSDEM Fringe захід 2 лютого з 09:00 до 17:00. Усі, хто потребує допомоги в роботі з open source, запрошуються, так само як і небайдужі особи, які хочуть дізнатися більше про дизайн або документацію.

Як ми можемо допомогти

Наш fringe захід включатиме клініки з дизайну та документації, де учасники можуть ставити запитання і отримувати допомогу для вирішення своїх проблем, отримання відгуків або створення рішень. Розгляньте наступні пункти:

Клініка дизайну:

  • Оцінка UX/UI: Професійний відгук на ваш CLI або GUI.
  • Оптимізація робочого процесу: Спрощення взаємодії користувачів з вашим інструментом.
  • Візуалізація: Дізнайтеся, як створювати та ділитися своїми ідеями.

Клініка документації:

  • Структура та стратегія: Організуйте та сплануйте свій контент для кращої навігації.
  • Налаштування інструментів: Виберіть та налаштуйте правильні інструменти для документації.
  • Введення в роботу: Спростіть процес приєднання для нових учасників.

Але це лише рекомендації. Ми готові до будь-яких викликів!

Реєструйтесь зараз

Коли: Понеділок, 2 лютого, з 09:00 до 17:00. 

Де: Firma, Брюссель.

Щоб дати нам уявлення про кількість учасників, просимо всіх, хто має намір відвідати, спочатку зареєструватися. Будь ласка, заповніть наступну форму:

Форма для участі в клініках документації та дизайну на FOSDEM Fringe

Завітайте з питаннями: зв’яжіться з нами в Matrix за адресою #design:ubuntu.com та #documentation:ubuntu.com.

Зв’яжіться з нами сьогодні

Цікавитеся використанням Ubuntu у вашій організації?