OpenShot 3.4: Покращення продуктивності та нові можливості

OpenShot 3.4: Покращення продуктивності та нові можливості

OpenShot, популярний безкоштовний і відкритий відеоредактор, випустив версію 3.4. Нова версія зосереджується на продуктивності, стабільності та поліпшеннях робочого процесу на всіх підтримуваних платформах.

Продуктивність та швидкість редагування

Розробники повідомляють про значне поліпшення продуктивності. Внутрішні тести показали, що швидкість зросла приблизно на 32%, а використання пам’яті зменшилось у порівнянні з попередньою версією. Рендеринг кліпів, дії на часовій лінії, декодування FFmpeg та такі ефекти, як обрізка, маска, яскравість та насиченість, покращились значно. Експорт тепер відбувається на 23% швидше завдяки змінам, які знижують навантаження на процесор під час експорту.

Нові відеоефекти для користувачів

OpenShot 3.4 додає нові відеоефекти, що надають користувачам більше творчих можливостей. Це ефект «Різкість» з режимом High Pass для більшої деталізації, ефект «Кольорова карта» для роботи з 1D та 3D LUT файлами для кольорокорекції, а також ефект «Сферичне проекція» для роботи з 360-градусним, 180-градусним та риб’ячим відео.

Крім цього, оновлення також включає класичний ефект «Світловий відблиск» та новий ефект «Контур» з поліпшеним антиаліасингом.

Поліпшення точності редагування та зручності використання

Точність редагування та зручність використання також були покращені. Тепер обрізку можна виконувати інтерактивно безпосередньо у відеопревью, що дозволяє редакторам візуально коригувати межі обрізки на полотні. Контекстні меню обрізки й синхронізація ручок трансформації були вдосконалені для забезпечення більш прогнозованої поведінки під час зміни розмірів або положення.

Новий режим «Час» дозволяє змінювати швидкість кліпа, перетягуючи його краї, що надає точніші результати, кадровий за кадровим.

Поліпшення робочого процесу у OpenShot 3.4

Поліпшення робочого процесу виходять за межі часової лінії. Тепер меню часу включає опції «Повтор», «Циклічний» та «Пінг-Понг» для обрізки, а також режим «Час». Ви також можете редагувати кілька кліпів одночасно, а переключення між вибраними елементами у панелі властивостей стало простішим.

Файли можна копіювати та вставляти безпосередньо з операційної системи у панель проекту, при цьому активи автоматично зберігаються в каталозі активів проекту.

Крім того, імпорт і експорт тепер працюють краще, особливо з файлами Final Cut Pro XML. Процес дотримується стандартів ближче, покращує порядок доріжок та спрощує передачу даних про рух та ключових кадрів, хоча деякі обмеження залишаються. Імпорт та експортування EDL також покращено, а таймкоди тепер відповідають галузевим стандартам.

Покращення медіаобробки і нові функції для розробників

У обробці медіа OpenShot тепер пропонує більш узгоджене управління тривалістю для складних медіафайлів, краще вирівнювання між кількістю кадрів і тривалістю кліпів, а також покращену підтримку анімованих GIF-файлів через FFmpeg.

Для розробників OpenShot 3.4 представляє новий інструмент бенчмаркінгу в libopenshot, що спрощує тестування змін продуктивності та порівняння версій під час розробки.

Запрошення до тестування нових можливостей OpenShot

Для користувачів, які цікавляться майбутніми розробками, OpenShot 3.4 включає експериментальну часову лінію, яку можна активувати з меню налаштувань. Окрім вищезазначених змін, поведінка скасування та повтору була зміцнена, а сценарії збоїв під час звичайних дій редагування зменшено.

Останнє покращення включає нові переклади, оновлення кредитів учасників проекту та подяку всім внескам спільноти за їх допомогу у тестуванні та якості.

Для отримання додаткової інформації, перегляньте анонс.